Uitleg over de Bijbel in begrijpelijke taal
Hoi. Ken jij God? Lastig he? Ik snap wel als je daar geen antwoord op kunt geven.
Je kunt God namelijk niet zien. En toch is Hij het belangrijkste in deze wereld.
God is Licht en Leven. Hij geeft het leven door Zijn Geest, Zijn adem.
Wanneer we ademen, dan leven we. Wanneer we niet meer ademen, zijn we dood.
Zo heb je ook God nodig, zonder God heb je geen leven.
Meer weten lees dan de artikelen in deze serie.
Je kunt God namelijk niet zien. En toch is Hij het belangrijkste in deze wereld.
God is Licht en Leven. Hij geeft het leven door Zijn Geest, Zijn adem.
Wanneer we ademen, dan leven we. Wanneer we niet meer ademen, zijn we dood.
Zo heb je ook God nodig, zonder God heb je geen leven.
Meer weten lees dan de artikelen in deze serie.